• ב. ספט 16th, 2024

עדשות מגע יומיות צילינדר

Byתוכן שיווקי

יול 24, 2024

עדשות מגע יומית צילינדר הן פתרון מעולה למי שיש להם לקות ראיה והם לא רוצים להיעזר במשקפיים כדי לראות טוב יותר. עדשות מגע יומיות צילינדר רלוונטיות כמובן למי שסובלים מבעיה הדורשת תיקון ראיה בדמות צילינדר. אם אתם לא ממש יודעים במה מדובר, אנחנו רק נסביר זאת בקצרה. בעיות של מיקוד ראיה מתרחשות לא פעם כאשר קרני האור נכנסות לתוך העין ומתפרקות לא בנקודה אחת כי אם בשתיים. לתופעה הזו קוראים אסטיגמציה. במקרים כאלו אנחנו צריכים לעשות תיקון ראיה באמצעות צילינדר. על מנת שתוכלו לדעת מה המספר שלכם בעדשה וכן הלאה, אתם כמובן צריכים ללכת לראות רופא המתמחה בנושאים הללו בדיוק. בדרך כלל ,במקרים מהסוג הזה, הבדיקה תהיה מעט ארוכה יותר, כיוון שצריך להתאים לכם בדיוק את העדשה המתאימה לכם. פעולה הלוקחת מעט זמן.

מה מיוחד באותן עדשות מגע יומיות צילינדר

מי שסובלים מלקות ראיה יכולים על פניו להיעזר במשקפיים. אבל לאלו יש שני חסרונות בולטים:

  1. במישור האסתטי: רבים נרתעים מהנחה של משקפיים כיוון שיש מי שרואים בהם פריט לא אסתטי במיוחד או כזה שמשפיע על מראה הפנים. עדשות מגע יומיות צילינדר יכולות כמובן לתת פתרון כיוון שהן מעניקות את התחושה של ללכת עם ולהרגיש בלי.
  2. במישור הטכני: לעיתים, יותר נוח פשוט להשתמש באותן עדשות מגע יומיות צילינדר כאשר אנחנו עושים פעולות שונות. בעיקר משום שמשקפיים יכולות לההרס בקלות רבה מדי, למשל כאשר אנחנו מבצעים פעולה ספורטיבית או אם אנחנו לא רוצים כי המשקפיים יתמלאו אדים, טיפות וכן הלאה.

יש בתוך עולם עדשות המגע כל מיני אפשרויות. ניתן להשתמש בעדשות חודשיות, אבל הן לא מתאימות לכל אחד. אנחנו צריכים לזכור כי עדשה מונחת על גלגל העין לאורך שעות ארוכות בכל פעם. כלומר, אנחנו לא יכולים לאפשר לעצמנו לתת להן להתמלא אבק למשל וכן הלאה. לכן, אם אתם סובלים מרגישות בעין, עדשות מגע יומיות צילינדר הן הפיתרון עבורכם.

חברת SKYEYES שמחה לסייע למגוון לקוחות רחב במקצועיות. אנחנו נעשה הכל כדי לספק לכם סל מוצרים משתלם אותו תוכלו לרכוש בקלות מכל מקום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *