• ב. ספט 16th, 2024

כל מה שחשוב לדעת לקראת התקנת רצפת בטון מוחלק

Byתוכן שיווקי

יונ 26, 2024

רק לאחר שתשקיעו בעיצוב נכון של הריצוף בבית תבינו עד כמה הוא משמעותי למראה הכולל של הבית, לאווירה ולאיכות החיים. אם אנכם מרוצים מהריצוף אצלכם בבית – הגיע הזמן לחשוב על חיפויי רצפה. ריצוף מחדש של משטח בטכניקת חיפוי הוא לא עסק מסובך או יקר מאוד. אנו נסביר כאן אלו אפשרויות פתוחות בפניכם ונציג מחירים, פתרונות חיפוי וטיפים לבחירת אנשי מקצוע.

שתי אפשרויות לחידוש הריצוף בבית

  1. הסרת הריצוף הקיים לטובת התקנת חדש
  2. התקנת פתרון ריצוף חדש על פני האריחים הישנים

את טכניקת הריצוף המתאימה ביותר עבורכם תבחרו לאחר התייעצות עם איש מקצוע. ההמלצה היא על עבודה עם חברה שמתמחה בריצוף עם דגש על חיפויי רצפה מבוססים ציוד מתקדם וחומרי גלם חדשים. התקנה של ריצוף חדש על פני הריצוף הקיים תהיה לרוב אופציה זולה יותר, אך חשוב לציין שלא בכל סוגי המבנים הדבר אפשרי. אם יש צנרת או תשתיות חשמל/תקשורת מתחת לאריחי הריצוף נמליץ שלא להתקין שכבת ריצוף נוספת. כמו כן, ייתכן ויהיה צורך בהחלפת דלתות פנים בעקבות הגבהת הרצפה.

התקנת חיפוי לרצפה עם בטון מוחלק

אם חשבתם עד היום שרצפת בטון שמורה רק למפעלים ומחסנים – הגיע הזמן שתגלו את הטרנד החדש. חיפויי רצפה עם בטון מותקנים בדירות יוקרה ובתים פרטיים בכל רחבי הארץ. מעצבי פנים ממליצים על רצפת בטון מוחלק כפתרון ריצוף עמיד, מעוצב וייחודי. עם חומר גלם חזק כמו בטון אתם מבטיחים לעצמכם ריצוף ששומר על מראה חדש גם לאחר שימוש ממושך.

איך מתקינים רצפת בטון מוחלק?

רצפת בטון מוחלק שמתבססת על יציקת שכבת בטון עבה מחייבת בהסרה מלאה של הריצוף הקיים. יש להסיר תחילה את כל האריחים, לבצע עבודת הכנה ולצקת שכבה עבה של בטון (10 ס"מ ויותר). אם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות שיש לרצפת בטון מבלי לפרק את הריצוף הקיים ניתן לבחון אופציה של התקנת מיקרוטופינג. ללא פירוק של הריצוף הקיים מתקינים ציפוי בטון דק בעובי של כמה מילימטרים. המראה שמתקבל עם מיקרוטופינג זהה לזה של רצפת בטון מוחלק יצוקה.

מחפשים את הפתרון הטוב ביותר עבור חיפוי רצפה אצלכם בבית? סוד ההצלחה של חברת מיכאל גרינברג בע"מ נובע מהקפדה על רמה גבוהה של מקצועיות ואמינות בכל פרויקט. הצוות המקצועי מקפיד על רמה גימור גבוהה, עמידה בלוח הזמנים, דיוק, בחירת חומרי גלם איכותיים, עבודת הכנה, ליווי הנדסי וגם סביבת עבודה שקטה ונקייה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *